Friday, January 23, 2009

Tahniah dan Selamat Menyambung Pelajar Ukhti Kastia

Pihak pengurusan PASTI Darul Ulum mengucapkan tahniah dan terima kasih kepada ukhti Kastia kerana dapat menyambung pelajaran ke Institut Perguruan,Kota Kinabalu.
Walaupun kami kehilangan tenaga pengerak PASTI, kami tetap berbangga kerana ukhti Kastia bakal menjadi guru yang bertauliah pada tahun hadapan. Apa lagi ukhti Kastia bakal menjadi kaungselor yang bertauliah.

Aktivis pelajar Sandakan

Ukti Kastia lepasan Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS) telah dengan ringan hati berkhidmat di PASTI Darul Ulum hampir setahun. Sepanjang khidmat beliau disini, beliau telah member komitmen yang cukup baik kepada PASTI Darul Ulum. Ketabahan dan kesabaran beliau melayan kereneh kanak-kanak PASTI telah banyak membantu dan meringgankan bebanan kerja yang selama ini banyak dipikul oleh Ustazah Maridah.
Kami berterima kasih kepada ukhti Kastia kerana masih dapat menyumbang tenaga dan khidmatnya di PASTI Darul Ulum pada tahun ini sekalipun beliau sedang bersiap untuk menyambung pelajaran di Institut Perguruan. Beliau masih berkesempatan membersih dan mempersiapkan PASTI untuk menerima pelajar baru disamping turut terlibat dalam sesi pendaftaran pelajar baru.

Rangkaian Guru PASTI Darul Ulum 2008

Semoga Ukhti Kastia dapat menjalani pengajiannya dengan baik dan rahmat Allah. Kami hanya mengharapkan Allah sahaja yang dapat membalas jasa bakti terhadap perkembangan dakwah Islam. Harapan kami juga semoga ukhti terus istiqamah dalam meneruskan liku-liku kerja dakwah. Selamat berjuang dan menjadi sri kandi ummah

No comments: